Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/vhosts/marcommatters.nl/public_html/plugins/system/gantry/gantry.php on line 406
STAP IN DE SCHOENEN VAN JE KLANT - Marcom Matters
  • "Stap in de schoenen van de klant

    en ontdek waar je waarde kunt toevoegen."

                                                                                                               Marcom Matters

     

    Lees meer

  • "People don't buy what you do,

    they buy why you do it."

                                                                                                                  Simon Sinek

  • ”It is not the strongest of the species
    that survive, nor the most intelligent,

    but the one most responsive to change.“

                                                                                                             Charles Darwin

STAP IN DE SCHOENEN VAN JE KLANT

Zakendoen vanuit je hart met een gezonde dosis 'boerenverstand' is nog steeds een belangrijke succesfactor voor iedere ondernemer. Daarbij vraagt deze digitale tijd om een klantgerichte aanpak. Stap in de schoenen van je klant. En stel jezelf de vraag: Wat wil je klant precies? En waarom? Ontdek waar je waarde kunt toevoegen. 

Marcom Matters helpt ondernemers op de zakelijke markt met marketing en communcatie die het maximale uit klantrelaties haalt. Door producten, diensten en techniek te vertalen naar klantwaarde en je bedrijf meer zichtbaarheid te maken. Ontdek hoe je meer klanten kunt raken met jouw verhaal en welke middelen je daarvoor het beste kunt inzetten. Met een duidelijk einddoel voor ogen is het een stuk eenvoudiger om een strategie te bepalen die past bij jouw ambities. Neem die eerste stap op weg naar meer enthousiaste klanten en meer omzet.

Lees meer

 

 

In 5 stappen naar meer enthousiaste klanten

Verkoopsucces begint met klantgericht werken. Klantgericht werken is werken als een vakman, die met plezier werkt en trots is op zijn product of dienst. Vergelijk het met de warme bakker op de hoek, die goed bekend staat en zijn klanten persoonlijk kent. Die weet hoe hij het verschil kan maken met oprechte aandacht voor zijn klanten. En die weet dat alles wat aandacht krijgt groeit.

Marcom Matters helpt ondernemers in vijf stappen. Ontdek welke stappen u kunt ondernemen op weg naar meer enthousiaste klanten en meer omzet. Ook met kleine stapjes en een beperkt budget kunt u grote sprongen vooruit maken met een klantgerichte aanpak.

stap 1
start met waarom

 

 

stap 2
doelgroep

stap 3
klantinzicht

stap 4
Strategie & Plan

stap 5
verbinden